مشاوره و همکاری: 09199060659
بستن منو

پیکوفلز

گروه فلزکاری عبدی

ساخت و رنگ آمیزی نرده فرفورژه

نرده فرفورژه، ترکیب استحکام و زیبایی

محل اجرا: کرج ، عظیمیه

تاریخ اجرا: 1400

همین حالا تماس بگیرید همین حالا تماس بگیرید

توضیحات پروژه

طراحی مطابق با نیاز شما

تولید و اجرای مهندسی شده

رنگ آمیزی و نقاشی

حمل و نقل و نصب

فهرست مطالب

درباره محصول

هنر و خلاقیت در فلزکاری، شکوهی از ظرافت و زیبایی در نرده های فرفورژه طلایی. در این محصول نمونه هایی از نرده فرفورژه را مشاهده می کنید که توسط گروه فلزکاری عبدی طراحی و اجرا شده است.

ترکیبی چشم نواز از رنگ ها و پترن ها:

  • رنگ طلایی: درخشش و اصالت را به نرده هدیه می‌کند و به عنوان رنگ اصلی، جلوه‌ای باشکوه به آن می‌بخشد.
  • نقاشی گل ها با رنگ مشکی: ظرافت و زیبایی را به اوج خود می‌رساند و تضاد رنگی چشم‌نوازی ایجاد می‌کند.

استحکام و ظرافت:

  • متریال: پروفیل کنگره و گل‌های فرفورژه، نه‌تنها ظاهری زیبا به نرده می‌بخشند، بلکه استحکام و ماندگاری آن را نیز تضمین می‌کنند.
  • جوش co2: اتصالی محکم و دقیق را برای اجزای نرده به ارمغان می‌آورد و خیال شما را از بابت کیفیت و طول عمر آن آسوده می‌کند.

نرده فرفورژه، انتخابی بی نظیر برای:

  • محوطه های مسکونی: زیبایی و شکوه را به ساختمان شما هدیه می دهد.
  • باغ ها و ویلا ها: جلوه منحصر به فرد و چشم نواز به فضای سبز شما می بخشد.
  • مجتمع های تجاری: ظرافت و اصالت را برای مجتمع شما می آورد.

همین حالا با گروه فلزکاری عبدی تماس بگیرید و از مشاوره رایگان متخصصان ما برای انتخاب و سفارش نرده فرفورژه دلخواهتان بهره‌مند شوید.

فرفورژه

یکی از فلزاتی که در دنیای مدرن ساخت و ساز ، این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده فرفورژه است. هنر گل نرده سازی که از قدیم در کارگاه های آهنگری به شیوه های سنتی با گداختن ، شکل دادن و یا ریخته گری آهن و سایر فلزات در تاریخ صنعتی ایران انجام میشد امروزه پیشرفت زیادی پیدا کرده و خود به یک صنعت تبدیل شده است که در کارگاه ها و کارخانه های بزرگ تولید فرفورژه طراحی و ساخته می شود. فرفورژه به قطعات فلزی که داخل کوره های آتش ذوب می شود و سپس در قالب ها به وسیله ابزارآلات مختلف حالت میگیرد می گویند. یکی از کاربرد های این محصولات در ساخت نرده فرفورژه است.

نرده فرفورژه

نرده فرفورژه یکی از محصولاتی است که با ترکیب فرفورژه های مختلف مانند پروفیل کنگره و انواع گل فرفورژه ساخته می شود و در پروژه های ساختمانی و دکوراسیون، زیبایی خاصی را به ارمغان می آورد. نرده های فرفورژه انواع مختلفی دارند که از متداول ترین آنها می توان به نرده فرفورژه راه پله، نرده فرفورژه دیوار، نرده فرفورژه پنجره و نرده فرفورژه بالکن اشاره کرد.

نقاشی فرفورژه

تقریبا می توان گفت تمامی محصولات فلزی بدون رنگ آمیزی جذابیت خاصی ندارند. برای اینکه یک محصول فلزی زیبا و منحصر به فرد داشته باشیم باید با ترکیب رنگ های مختلف و نقاشی نرده جلوه های جذابیت را به محصول خود اضافه کنیم. در طراحی و ساخت این محصول، برای داشتن جلوه های کلاسیک، ما رنگ طلایی را به عنوان رنگ اصلی نرده در نظر گرفتیم که با درخشندگی ای که به همراه دارد باعث جذب مخاطب می شود. برای رنگ آمیزی پترن های نرده فرفورژه و نمایان شدن گل نرده ها، رنگ مشکی به عنوان ترکیبی مناسب برای رنگ طلایی به عنوان پترن استفاده شده است. نقاشی این نرده ها نیاز به ظرافت، دقت و تخصص بالایی دارد که ما همواره در گروه فلزکاری عبدی تلاش کرده ایم تا محصولاتی با کیفیت و منحصر به فرد را برای مشتریان خود تولید کنیم.

کیفیت و زیبایی را با ما تجربه کنید!

مشاوره تخصصی و رایگان می خواهم!