مشاوره و همکاری: 09199060659
بستن منو

پیکوفلز

گروه فلزکاری عبدی

نرده فرفورژه راه پله

محافظت از راه پله با ظاهری زیبا و درخشنده

محل اجرا: کرج ، عظیمیه

تاریخ اجرا: 1400

همین حالا تماس بگیرید همین حالا تماس بگیرید

توضیحات پروژه

طراحی مطابق با نیاز شما

تولید و اجرای مهندسی شده

رنگ آمیزی و نقاشی

حمل و نقل و تحویل

ایمنی، مقاومت و زیبایی در نرده راه پله فرفورژه

فرفورژه یکی از فلزات پر طرفدار این روز های صنعت ساخت و ساز می باشد که مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است. یکی از کاربرد های این مقطع، طراحی و ساخت انواع نرده راه پله می باشد. فرفورژه با ترکیب استحکام و زیبایی، نرده فرفورژه های مقاوم و زیبایی را به ارمغان می آورد. این روز های نرده راه پله فرفورژه به یکی از پر تقاضا ترین محصولات بازار تبدیل شده است.

برای محافظت از پرتگاه های لبه راه پله ، نرده راه پله یکی از ضروری ترین مواردی است که باید در این موقعیت ساخته و نصب شود. ساخت و تولید نرده راه پله نیاز به رعایت اصول و استاندار هایی دارد که با رعایت آنها و به کارگیری خلاقیت میتوان محصولات بسیار زیبایی را اجرا کرد. این نمونه از نرده های راه پله توسط گروه جوشکاری عبدی طراحی، ساخت و رنگ آمیزی شده است. رنگ آمیزی این محصول با ظرافت بسیار زیاد و با ترکیب رنگ طلایی با پترن مشکی اجرا شده است.

مراحل کار ساخت نرده فرفورژه

1- ایده پردازی و طراحی

کارشناسان ما در گروه فلزکاری عبدی، با حضور در محل پروژه، بازدید فنی و الگو برداری دقیق را انجام می دهند و با ارائه راهکار های عملی و ایده های خلاقانه متناسب با نیاز محل اجرای پروژه به شما کمک می کنند تا بهترین طرح ها را انتخاب کنید.

2- ساخت و تولید

پس از انتخاب طرح و مدل نرده راه پله، محصول شما با تجهیزات به روز و حرفه ای مانند دستگاه های جوش CO2 و با رعایت اصول مهندسی، با متریال مناسب برای پروژه شما، تولید می شود.

3- رنگ آمیزی نرده راه پله

محصولات فلزی و فولادی بدون رنگ آمیزی ضدزنگ عمر زیادی نمی کنند و بدون رنگ های زینتی جلوه خاصی ندارند. پس از ساخت محصول شما، نرده های راه پله توسط واحد نقاشی، با ظرافت بسیار زیاد و با ترکیب رنگ های مورد نظر شما رنگ آمیزی می شودند.

4- نصب و اجرا

پس از طراحی، ساخت و رنگ آمیزی نرده ها، بارگیری به محل پروژه انجام می شود و محصولات فلزی توسط نیروی متخصص اجرایی نصب می شوند.

برای دریافت مشاوره رایگان و سفارش محصولات منحصر به فرد همین حالا تماس بگیرید!