مشاوره و همکاری: 09199060659
بستن منو

پیکوفلز

گروه فلزکاری عبدی

شاسی کشی نمای ساختمان

اجرای شاسی نمای ساختمان کلاسیک در عظیمیه کرج

محل اجرا: کرج ، عظیمیه

تاریخ اجرا: 1400

کارفرما: مهندس دوست محمدی

همین حالا تماس بگیرید همین حالا تماس بگیرید

توضیحات پروژه

جذابیت نمای ساختمان تاثیر بسیاری روی بیننده می گذارد. طراحی نمای یک بنا از مهم ترین مراحلی است که یک مهندس ساختمان می تواند خلاقیت و مهارت خود را در اجرای آن به نمایش بگذارد تا نظر هر بیننده ای را جذب خود کند چرا که هر بیننده ای قبل از بررسی طراحی داخلی یا مقاومت ساختمان جذب نمای ساختمان می شود. یکی از مراحل اجرای نمای ساختمان، شاسی کشی نمای ساختمان می باشد.

شاسی کشی نماهای ساختمان نقش حیاتی در استحکام و زیبایی ساختمان ایفا می‌کند. گروه فلزکاری عبدی با بیش از ۵۰ سال تجربه در این زمینه، به عنوان یک پیشرو در صنعت ساختمان و جوشکاری، شاسی کشی نماهایی با استانداردهای بالا و با رعایت اصول مهندسی اجرا می‌کند. از جمله نکات مهم در این فرآیند، استفاده از مواد با کیفیت و استحکام بالا، اجرای دقیق اتصالات جوشکاری با استفاده از تکنولوژی‌های مدرن، و ایجاد ساختارهایی با دوام و مقاوم در برابر شرایط مختلف آب و هوا نام برد. شاسی کشی نما، نه تنها به ایمنی و استحکام ساختمان کمک می‌کند بلکه به جلب توجه و زیبایی نما نیز افزوده می‌شود.

یکی از تخصص های اصلی گروه فلزکاری عبدی ، فعالیت در زمینه شاسی کشی نمای ساختمان است. ما در حوزه شاسی کشی نما پروژه های مختلفی را در سطح کرج پیاده سازی کرده ایم. یکی از پروژه های پیکوفلز، اجرای یک نما با طراحی است که در رزومه کارهای ما قرار دارد. این پروژه با پیاده‌سازی حرفه‌ای و رعایت دقیق استانداردهای شاسی‌کشی نما، توانسته جذب تعداد زیادی از مشتریان را به دنبال داشته باشد.